Nobody can save you now... Strona Główna



Poprzedni temat «» Następny temat
Sklep
Autor Wiadomość
Mistrz Gry


Wysłany: 2014-09-27, 19:25   Sklep


Sklep Mistrza Gry

przedmioty

1. Kociołek - koszt: 50 punktów
2. Kryształowa kula - koszt: 50 punktów
3. Teleskop - koszt: 50 punktów
4. Omniokulary - koszt: 60 punktów
5. Bezgłowy kapelusz - koszt: 60 punktów
6. Uszy Dalekiego Zasięgu - koszt: 80 punktów
7. Samopiszące pióro - koszt: 100 punktów
8. Przypominajka - koszt: 100 punktów
9. Fałszoskop - koszt: 120 punktów
10. Detonator pozorujący* - koszt: 120 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
11. Ujawniacz - koszt: 120 punktów
12. Peruwiański Proszek Natychmiastowej Ciemności* - koszt: 140 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
13. Miotła - koszt: 170 punktów
14. Woreczek ze skóry wsiąkiewki - koszt: 180 punktów
15. Ręka Glorii* - koszt: 200 punktów
16. Lunaskop - koszt: 200 punktów
17. Własny portret - koszt: 250 punktów
18. Kapelusz obronny - koszt: 250 punktów
19. Wszystko-otwierający scyzoryk - koszt: 300 punktów
20. Dwukierunkowe lusterko - koszt: 300 punktów
21. Nowa różdżka - koszt: 100 punktów
22. Szafka zniknięć w domu i w wybranym przez siebie miejscu* - koszt: 350 punktów
* dwie pary, właściciele:
- Cią Meadowes i Nolan Reyes
-

22. Bezoar* - koszt: 350 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
23. Myślodsiewnia - koszt: 380 punktów
24. Świstoklik - koszt: 400 punktów
25. Latający dywan - koszt: 550 punktów
26. Latający motocykl - koszt: 600 punktów
27. Latający samochód - koszt: 750 punktów
28. Peleryna niewidka* - koszt: 800 punktów
* cztery egzemplarze, właściciele:
- Miriam Nott
- Dalien Ellis
-
-

29. Order Merlina - koszt: 800 punktów
30. Krwawe pióro - koszt: 150 punktów
31. Łzy feniksa* - fiolka z jedną łzą, koszt: 500 punktów
*produkt jednorazowy. Należy powiadomić Mistrza Gry o jego użyciu
32. Samonapełniający się kubek - kubek, który pozostaje pusty, póki nie chwyci się go w obie dłonie i nie powie głośno i wyraźnie, na jaki napój ma się ochotę, koszt: 200 punktów
33. Bombonierka Lesera* - po trzy egzemplarze cukierków, wywołujących wymioty, wysoką gorączkę, krwawienie z ust i omdlenia, koszt: 300 punktów
* należy zgłaszać MG każdorazowe wykorzystanie cukierka z bombonierki
34. Niewidzialny atrament - koszt: 100 punktów
35. Wykrywacz wrogów - koszt: 300 punktów


eliksiry


Ich opisy znajdziecie tutaj. Pracownicy szpitala oraz Ministerstwa mogą używać ich bez wykupowanie ze sklepiku przy pracy, ale nie do własnych celów (np. można wyleczyć złamaną kość, nie można samemu napić się Felixa itd.).
Każdy eliksir jest jednorazowy, należy zgłosić MG jego wykorzystanie.


Amortencja - koszt: 50 punktów
Eliksir uspokajający - koszt: 30 punktów
Mikstura spokoju - koszt: 50 punktów
Eliksir Bujnego Owłosienia - koszt: 10 punktów
Eliksir Euforii - koszt: 20 punktów
Mente Abierta - koszt: 60 punktów
Eliksir Postarzający - koszt: 20 punktów
Eliksir Rozdymający - koszt: 5 punktów
Eliksir Rozśmieszający - koszt: 10 punktów
Eliksir Pieprzowy - koszt: 5 punktów
Eliksir Skurczający - koszt: 5 punktów
Eliksir Słodkiego Snu- koszt: 10 punktów
Eliksir Wielosokowy -koszt: 100 punktów
Eliksir Wiggenowy - koszt: 70 punktów
Eliksir Zmieniający Kolor Włosów - koszt: 15 punktów
Eliksir Wytrzeźwienia - koszt: 30 punktów
Żywy Ogień - koszt: 20 punktów
Eliksir Dobrego Słuchu - koszt: 20 punktów
Wywar Zmysłowy - koszt: 50 punktów
Eliksir Życia - koszt: 500 punktów
Felix Felicis - koszt: 500 punktów
Szkiele-Wzro - koszt: 60 punktów
Eliksir Banshee - koszt: 30 punktów
Niemo-War - koszt: 20 punktów
Veritaserum - koszt: 300 punktów
Eliksir Dobrego Wzroku - koszt: 20 punktów
Wywar Dekompresyjny - koszt: 10 punktów
Eliksir Dobrego Węchu - koszt: 20 punktów
Wywar Żywej Śmierci - koszt: 100 punktów


umiejetnosci


1. Zdolność teleportacji łącznej - koszt: 70 punktów
2. Zdolność przywołania Patronusa dla Śmierciożerców - koszt: 200 punktów
3. Zdolność przemiany w zwierzę (Animag) - koszt: 300 punktów (produkt niedostępny)
4. Zdolność oklumencji - koszt: 200 punktów (produkt niedostępny)
5. Zdolność legilimencji - koszt: 200 punktów (produkt niedostępny)




inne


1. Ukrycie rodziny pod Zaklęciem Fideliusa* - koszt: 600 punktów
* istnieje możliwość zsumowania punktów kilku postaci
2. Przechwycenie cudzej sowy z listem* - koszt: 100 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie
3. Zostanie MG na jedną grę - koszt: 300 punktów
4. Możliwość trilokacji - 200 punktów
5. Zmiana wyglądu postaci* - 300 punktów
* możliwość jednorazowa, należy zgłosić MG jej wykorzystanie

Kod:
[b]Kupujący:[/b] Imię i nazwisko
[b]Przedmioty:[/b] Tu wypisz
[b]Stan konta:[/b] Proste obliczenia matematyczne, stan konta - cena zakupów = ?

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry 2015-10-25, 22:54, w całości zmieniany 17 razy  
 
   Podziel się na:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo






Grafikę na forum wykonała Seba pod okiem Daliena. Jej elementy zostały znalezione w internecie. Styl jest dziełem Curly, a kody zostały stworzone przez administrację, przy pomocy niektórych znalezionych w odmętach internetu. Nie kopiuj, zapytaj.